Kundeløfter

Renaults 7 Kundeløfter

For at understrege det høje kvalitetsniveau forbundet med at købe og eje en Renault, har Renault selv udarbejdet 7 kundeløfter som vi her hos Stubbe naturligvis efterlever. Dem kan du læse hér.

1.

Når du laver en forespørgsel på www.renault.dk vil vi svare dig inden for 24 timer. Dette gælder både når der f.eks. reserveres prøvekørsler, eller når du skriver direkte til Renault-værkstedet.

2.

Vi kan love dig at vi enten med det samme eller inden for 2 arbejdsdage, kan tilbyde dig en prøvetur i en bil fra den ønskede modelserie. Dette gælder for alle de modeller der markedsføres i Danmark. (Såfremt du ønsker at prøvekøre en specialmodel kan der forekomme lidt længere ventetid)

3.

Du vil løbende blive orienteret om status på din nybilsordre op til leveringen. 1 måned før den forventede levering af din nye bil, bliver du kontaktet med info om hvornår leveringen kan finde sted.

4.

Når din bil er på værksted returnerer vi den til den aftalte pris, på det aftalte tidspunkt. Såfremt der dukker ekstraarbejde op, vil vi straks kontakte dig med henblik på afklaring.

5.

Du vil aldrig blive faktureret for udført arbejde der ikke er aftalt på forhånd. Skulle vi undtagelsesvis foretage reparationer på din bil som ikke er aftalt, bliver du selvfølgelig ikke faktureret for det.

6.

Vi tilbyder gratis vejhjælp når du får udført et Renault-service hos os. Renault Vejhjælp er gældende indtil bilens næste fabriksbestemte service.

7.

Prissikring på mekanisk service- og reparationsarbejde når du indleverer din bil på et autoriseret Renault-værksted. Vi matcher tilbud fra uautoriserede værksteder der er mindre end 3 uger gamle og som kommer fra værksteder der ligger mindre end 20 km væk. Tilbuddet skal indeholde brug af originale reservedele, samt olier og væsker.